شعر
نوشته شده توسط : سعید

این جدیدترین شعریه که گفتم (نظر فراموش نشه):

.............

باز قلب من، دستهای خسته ات

باز اشکهایم، باز نگاه بی صدایت

باز دو بیتی از دلم

باز شانه هایم

باز مینویسم با دلی بی تاب تو

باز قلب ساده لوحم رو به تو

آمدی طوفان قلبم را شکستی

با صدایت اشکهایم را بشستی

          *     *     *

با قلم روی بوم کاغذم

میکشم عکس تو را

آن دو چشم آهو مثالت

یا که ابروی کمانت

یا لبت، در کنار آن غروب آفتاب

نازنینا...!

تو بیا نقشه ات را خود بزن

با خنجر تیز نگاهت

بر دلم

خنجرت را آسان بکش تا چهره ات

حک شود در کنار قلب من

.............

البته ادامه داره که قابل پخش نیست!!!!!

یچیز دیگه هم هست که میخواستم بگم. دنبال سبک تو شعر من نباشید شعرای من سبک خودم رو داره!  شاید بعدها اسمش رو گذاشتم "سعیدیسم" !!!!!!!!!!!!

--------------

پ.ن: الان یکم فکر کردم دیدم سعیدیسم خیلی ضایست. مثل سادیسمه!!!! نه اسم سبکش رو میذارم سعید وار!!!!!!!!!





:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: